9.28.2011

無立錐地之人氣冰廳!~金華冰廳

人氣度絕不下於金鳳的冰廳,非必要定不會來打搞,但為帶老外見識無立錐之地的「老茶本色」,本了命來一鋪。
不太「絲襪」的茶陣,但另有別注賣點!
港式茶記有唔少吸引老外注目的奶茶,只要「茶陣」強就連蘭芳園都不愁無客路,當然來到金華,就有老茶的另類價值去見識


入到來,人龍密得連地版都見唔到,莫講話櫈!
雖然檯位有限,加埋唔夠四十個位,但兩位老伙計總有橋去將店內多達十幾位的人龍,化整為零,而期間伙計仲攝到時間介紹影相角度,效率之強真唔到你唔服!


短短十幾分鐘,已經見到兩~三次的出爐麵包了!
茶記也分兩類的,自設麵包爐的話唔洗教都要叫出爐麵包,否則就叫炸雞髀、薯條去好了,這裡隔無十分鐘就有「特技」睇,老外問都唔問,就指著要試試。


雖然未叫得上出色,但作為港式fusion麵包的元祖之一,也要見識下。
CNN介紹的鮮菠蘿油令檯檯都叫,但試過後其實除了夠睇頭外,砂糖皮頗硬不是我喜歡的味道,不過老外又未試過將甜皮夾著鹹牛油的吃法,覺得廣東人是天才。


不是金鳳的密實類型,但餡豐富,亦值得一試。
比較起來,我更喜歡這裡的焗雞批新鮮出爐,酥皮特別鬆化外還有芝麻香,餡的麵粉密度雖不及金鳳飽滿,但加入了菇和帶肥的煙肉,還有帶甜雞粒,味道豐富,收$8雖唔平但連埋名氣計,無收貴了。


奶茶幾滑的,比蘭香園高幾班。
全程十三分鐘連絲襪奶茶都飲完,老外才如夢初醒知要埋單趕下一站,他問茶記都是這樣的嗎?我笑說香港租金貴,唔做到快、靚、正點夠交舖租?之後,過兩條街去吃炸醬麵吧!

消費:$25
滿意度:***(以5*為滿分)
推介:雞批、茶啡
建議人數:1~2


金華冰廳
地址:九龍太子弼街47號地下
電話:2392 6830

備:最低消費$12/位

No comments: